نوید دانایی:
به گزارش تابناک سمنان: نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه تعداد محدودی کیک حاوی قرص‌های مشکوک در استان مشاهده‌شده است، گفت: مردم و هم استانی‌ها حتماً خریدهای خود را از مبادی رسمی انجام دهند.
کد خبر: ۸۰۷۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸ 19 December 2019

نتیجه تصویری برای نوید دانایی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان صبح پنج‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه تعداد محدودی کیک حاوی قرص در استان مشاهده‌شده است، ابراز داشت: علیرغم این تفاسیر تاکنون موردی از مسمومیت یا آسیب به علت خوردن این کیک‌ها در فردی گزارش نشده است.

وی ضمن بیان اینکه با همکاری بازرسان بهداشت و سایر نهادها تمامی مبادی رسمی توزیع کیک و کلوچه در استان بررسی‌شده است، افزود: تمام مبادی رسمی موردبررسی قرار گرفت و هیچ موردی گزارش نشده که خطری وجود داشته باشد.

نوید دانایی بابیان اینکه چرخه توزیع کیک‌ها در حال بررسی است، ابراز داشت: به نظر می‌رسد مواردی که به این شکل توزیع‌شده و در اختیار مراکز فروش قرارگرفته از مبادی غیررسمی بوده است.

دانایی بابیان اینکه مردم می‌بایست مواد غذایی را از مبادی رسمی خریداری کنند، تصریح کرد: هم استانی‌ها توجه داشته باشند که از خرید کالایی که قبلاً بازشده به جد باید اجتناب کرده و بر روی بسته کد بهداشتی وجود داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان همچنین در خاتمه  بابیان اینکه موج اول شیوع بیماری آنفولانزا فروکش کرده است، افزود: موج دوم ابتلاء به بیماری آنفولانزا، اواخر زمستان است و مردم مراقب باشند و باید گفت مبتلایان به بیماری‌های قلبی، کلیوی و آسم، کودکان کمتر سه سال و سالمندان گروه‌های در معرض خط ابتلاء به آنفولانزا هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار